Zakończone 2018

Artykuły

  • Ogłoszenie o sygnaturze A-212-47/18

    • Przedmiot zamówienia:

      Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowego sprzątania pomieszczeń wewnątrz obiektów Sądu Rejonowego w Szamotułach - zlokalizowanych w Szamotułach i Międzychodzie oraz usługi utrzymania czystości i estetyki na terenie zewnętrznym siedziby, a także wokół siedziby Sądu Rejonowego w Szamotułach ul. Aleja 1 Maja 5a, 64-500 Szamotuły

    • Wartość:
      poniżej 125 000 euro
    • Tryb:
      przetarg nieograniczony
    • Termin składania ofert:

      Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Sąd Rejonowy w Szamotułach ul. Aleja 1 Maja 5a, pokój numer 406 w nieprzekraczalnym terminie do dnia 19.12.2018 r. godzina 12:00.

    • Dokumentacja:

      A-212-47-18 FORMULARZ OFERTOWY- zał. nr 1 /DOCX - 32KB/

      A -212-47-18 załączniki 2-6 do SIWZ /DOCX - 44KB/

      A-212-47-18  załącznik nr 7 wzór UMOWY /PDF- 352KB/

      A-212-47-18  SIWZ OD 2019 /PDF- 428KB/

      A-212-47-18 Załącznik_nr 8_Oświadczenie_Wykonawcy_RODO /DOCX - 20KB/

      A-212-47-18 Informacja z otwarcia ofert /PDF- 588KB/

      A-212-47-18 Zawiadomienie o wyborze oferty /PDF - 936 KB/

    • Status:
      zakończone
  • Ogłoszenie o sygnaturze A-212-62/18

    • Przedmiot zamówienia:

      Zapytanie ofertowe na dostawę tuszy, tonerów do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, kserokopiarek i faksów dla Sądu Rejonowego w Szamotułach – Aleja 1 Maja 5a, 64-500 Szamotuły

    • Wartość:
      ponizej 30 000 euro
    • Tryb:
      zapytanie ofertowe
    • Termin składania ofert:

      11.12.2018r. godz. 14:00 decyduje data wpływu oferty do Sądu

    • Dokumentacja:

      Zapytanie ofertowe dostawa tuszy i tonerów /docx - 25KB/

      Zał_1 Oferta /doc - 74KB/

      Zał_2 Oświadczenie_Wykonawcy /doc - 35KB/

      Zał_3 Specyfikacja techniczna i ilościowa /xls - 45KB/

      Zał_4 Wzór umowy /doc - 74KB/

      Zał_5 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia /docx - 21KB/

      Zał_6 Klauzula Informacyjna RODO /doc - 39KB/

      Protokół zdawczo odbiorczy zał nr 4 do umowy /doc - 39KB/

      Wyjaśnienie Zamawiającego dotyczące zapytania ofertowego o numerze A-212-62/18.

      Zamawiający dopuszcza dostawę towaru firmą kurierską. W takim przypadku W załącznik nr 4. „Wzór Umowy” - § 5 pkt.1. otrzymuje brzmienie.

      „Zamawiający dopuszcza dostarczenia towaru firmą kurierską. Wraz z dostawą Wykonawca dostarcza do jednostki sądownictwa protokół odbioru ilościowego (załącznik nr 7 do umowy).

      Zgłoszenia dot. zastrzeżeń ilościowych lub informacje o zatwierdzeniu protokołów odbioru ilościowego np. skan protokołu Zamawiający przekazuje Wykonawcy na adres mailowy Wykonawcy: ………………………………………….. W razie zgłoszenia zastrzeżeń w protokołach odbioru ilościowego przez Zamawiającego może wyznaczyć Wykonawcy stosowny termin 2 dni roboczych, w celu usunięcia stwierdzonych protokołami nieprawidłowości w dostarczonym przedmiocie dostawy. Wykonawca zobowiązuje się usunąć nieprawidłowości w wyznaczonym przez Zamawiającego w terminie, bez dodatkowego wynagrodzenia z tego tytułu”.

      Załącznik nr 7 do umowy /DOCX - 16 KB/

      A-212-62-18 Zawiadomienie o wyborze oferty /PDF - 344KB/

    • Status:
      zakończone
  • Ogłoszenie o sygnaturze A-212-56/18

    • Przedmiot zamówienia:

      Zapytanie ofertowe na realizację zadania pn.:

      zakup i dostawa wraz z montażem 100 szt. krzeseł biurowych dla potrzeb Sądu Rejonowego w Szamotułach.

    • Wartość:
      ponizej 30 000 euro
    • Tryb:
      zapytanie ofertowe
    • Termin składania ofert:

      12.12.2018r. godz. 13:00 decyduje data wpływu oferty do Sądu

    • Dokumentacja:

      Zapytanie ofertowe /docx - 22KB/

      Zał.1 Oferta /docx - 20KB/

      Zał.2 Oświadczenie Wykonawcy /docx - 28KB/

      Zał.3 Specyfikcja przedmiotu zamówienia /docx - 18KB/

      Zał.4 Wzór umowy /docx - 28KB/

      Zał.5 Klauzula Informacyjna RODO /docx - 39KB/

      A-212-56-18 Zawiadomienie o wyborzez oferty /PDF - 344 KB/

    • Status:
      zakończone
  • Ogłoszenie o sygnaturze A-212-52/18

    • Przedmiot zamówienia:

      Zapytanie ofertowe na wykonanie zadań pn.:

      Remont  części pomieszczeń piwnicy Sądu polegający na  funkcjonalnym  połączeniu przestrzeni pomieszczenia przylegającego do  serwerowni  Sądu z  pomieszczeniem obecnej serwerowni Sądu.

    • Wartość:
      ponizej 30 000 euro
    • Tryb:
      zapytanie ofertowe
    • Termin składania ofert:

      13.11.2018r. godz. 14:00 decyduje data wpływu oferty do Sądu

    • Dokumentacja:
      1. Zapytanie ofertowe /DOC - 96KB/
      2. Załącznik nr 1 oferta /DOC - 37KB/
      3. Załącznik nr 2 oświadczenie /DOC - 35KB/
      4. Załącznik nr 3 umowa wzór /DOC - 113KB/
      5. Załącznik nr 4 dokumentacja serwerownia /ZIP - 3043KB/
      6. Załącznik nr 5 Klauzula Informacyjna RODO SR w Szamotułach /DOC - 37KB/
      7. Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania /PDF - 311/
    • Status:
      unieważniono
  • Ogłoszenie o sygnaturze A-212-44/18

    • Przedmiot zamówienia:

      Zapytanie ofertowe na wykonanie zadań pn.:
      1. Remont części pomieszczeń piwnicy Sądu polegający na funkcjonalnym połączeniu przestrzeni pomieszczenia przylegającego do serwerowni Sądu z pomieszczeniem obecnej serwerowni Sądu.
      2. Uzupełnienie spoin i ubytków okładziny w elewacji budynku ( cokole ) oraz w ogrodzeniu siedziby Sądu a także remont uszkodzonych elementów małej
      architektury.
      3. Remont parkingu przy obiekcie Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Szamotułach.

    • Wartość:
      ponizej 30 000 euro
    • Tryb:
      zapytanie ofertowe
    • Termin składania ofert:

      29.10.2018r. godz. 14:00 decyduje data wpływu oferty do Sądu

    • Dokumentacja:
      1. Zapytanie ofertowe /PDF - 4754KB/
      2. Załącznik nr 1 oferta /DOC - 37KB/
      3. Załącznik nr 2 oświadczenie /DOC - 34KB/
      4. Załącznik nr 3 umowa wzór /DOC - 114KB/
      5. Załącznik nr 4a dokumentacja serwerownia /ZIP - 3035 KB/
      6. Załącznik nr 4b dokumentacja elewacja,ogrodzenie /ZIP - 395KB/
      7. Załącznik nr 4c dokumentacja parking /ZIP - 304KB/
      8. Załącznik nr 5 Klauzula Informacyjna RODO SR w Szamotułach /DOC - 37KB/
      9. Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania /PDF - 371KB/
    • Status:
      unieważniono
  • Ogłoszenie o sygnaturze A-212-44/18

    • Przedmiot zamówienia:

      Zapytanie ofertowe na wykonanie zadań pn.:
      1. Remont części pomieszczeń piwnicy Sądu polegający na funkcjonalnym połączeniu przestrzeni pomieszczenia przylegającego do serwerowni Sądu z pomieszczeniem obecnej serwerowni Sądu.
      2. Uzupełnienie spoin i ubytków okładziny w elewacji budynku ( cokole ) oraz w ogrodzeniu siedziby Sądu a także remont uszkodzonych elementów małej
      architektury.
      3. Remont parkingu przy obiekcie Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Szamotułach.

    • Wartość:
      ponizej 30 000 euro
    • Tryb:
      zapytanie ofertowe
    • Termin składania ofert:

      12.10.2018r. godz. 14:00 decyduje data wpływu oferty do Sądu

    • Dokumentacja:
      1. Zapytanie ofertowe /DOC - 97KB/
      2. Zapytanie ofertowe /PDF - 162KB/
      3. Załącznik nr 1 oferta /DOC - 37KB/
      4. Załącznik nr 2 oświadczenie /DOC - 34KB/
      5. Załącznik nr 3 umowa wzór /DOC - 114KB/
      6. Załącznik nr 4a dokumentacja serwerownia /ZIP - 3035 KB/
      7. Załącznik nr 4b dokumentacja elewacja,ogrodzenie /ZIP - 395KB/
      8. Załącznik nr 4c dokumentacja parking /ZIP - 304KB/
      9. Załącznik nr 5 Klauzula Informacyjna RODO SR w Szamotułach /DOC - 37KB/

       

      Zamawiający informuje, że unieważnia się postępowanie z uwagi na brak wpłynięcia ofert na w/w zapytanie, jednocześnie Zamawiający powiadamia, iż w dniu 18.10.2018 roku ogłosi nowe zapytanie ofertowe dotyczące tego samego przedmiotu zamówienia, a wszystkich zainteresowanych zaprasza do wzięcia w nim udziału.

    • Status:
      unieważniono
  • Ogłoszenie o sygnaturze A-212-26/18

    • Przedmiot zamówienia:

      Zapytanie ofertowe na wykonanie zadań pn.:

      1. Remont części pomieszczeń piwnicy Sądu polegający na funkcjonalnym połączeniu przestrzeni pomieszczenia przylegającego do serwerowni Sądu z pomieszczeniem obecnej serwerowni Sądu.
      2. Uzupełnienie spoin i ubytków okładziny w elewacji budynku ( cokole ) oraz w ogrodzeniu siedziby Sądu a także remont uszkodzonych elementów małej architektury.
      3. Remont parkingu przy obiekcie Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Szamotułach.
    • Wartość:
      ponizej 30 000 euro
    • Tryb:
      zapytanie ofertowe
    • Termin składania ofert:

      31.08.2018r., godz. 14.00 decyduje data wpływu oferty do Sądu

    • Dokumentacja:
      1. Zapytanie ofertowe /DOC - 97KB/
      2. Załącznik nr 1 oferta /DOC - 37KB/
      3. Załącznik nr 2 oświadczenie /DOC - 35KB/
      4. Załącznik nr 3 umowa wzór /DOC - 114KB/
      5. Załącznik nr 4a dokumentacja serwerownia /ZIP - 2521 KB/
      6. Załącznik nr 4b dokumentacja elewacja,ogrodzenie /ZIP - 396KB/
      7. Załącznik nr 4c dokumentacja parking /ZIP - 305KB/
      8. Załącznik nr 5 Klauzula Informacyjna RODO SR w Szamotułach /DOC - 37KB/
      9. Zawiadomienie o unieważnieniu post. /PDF-28KB/
    • Status:
      zakończone
  • Ogłoszenie o sygnaturze A-212-18/18

    Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty na świadczenie usług w zakresie wykonywania czynności konserwacyjnych i serwisowych oraz naprawy instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych zainstalowanych w budynku Sądu Rejonowego w Szamotułach

    Czytajwięcejo:
  • Ogłoszenie o sygnaturze A-212-48/18

    • Przedmiot zamówienia:

      Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego. 

      Przedmiot zamówienia: Usługa ochrony osób i mienia wraz z obsługą szatni

    • Wartość:
      powyżej 30 000 euro
    • Tryb:
      przetarg nieograniczony
    • Termin składania ofert:

      Ofertę należy przesłać lub złożyć do dnia 17.12.2018r. do godz. 10:00, na adres Zamawiającego Sąd Rejonowy w Szamotułach, ul. Al. 1 Maja 5a, 64-500 Szamotuły, pok. 406 (decyduje godzina wpływu oferty do siedziby Zamawiającego).

    • Dokumentacja:

      SIWZ /PDF - 384KB/

      Załącznik nr 1_formularz ofertowy /DOCX - 29KB/

      Załączniki 2-6 /DOCX - 44KB/

      Załącznik nr 7_wzór umowy /PDF - 459KB/

      A-212-48-18 Informacja z otwarcia ofert /PDF-572KB/

      A-212-48-18 Zawiadomienie o wyborze oferty /PDF - 992 KB/

      A-212-48-18 Zawiadomienie o wyborze oferty /PDF - 536 KB/

    • Status:
      zakończone